۷ پاسخ

گندم موز خوشمزس براشون

من که امروز گندم خرما گرفتم بهش بدم ببینم چی میشه

پسر منم به سرلاک حریره بادام حساسیت داره(دور لبش جوش قرمز میزنه و یبوست گرفت)،سرلاک گندم و خرما دارم برای ۷ماهگی

گندم من گرفتم ولی روش زده پایان ۷ ماهگی همونجوری پلمپ نگه داشتم برا اون موقع

داروخانه بهم گف ک بدرد نمیخوره سرلاک فرنی برنج داد

اره خیلی خوشمزه اس

اره خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۱۰ ماهگی