نه اصلا
اینا همه دارای شیر هستن
سرلاک هیپ و گربر فقط بدون شیر داره
نه منم مشکلم همینه
نهههه اصلااا هیچ کدوم
نه عزیزم نده بزار بزرگ تر بشه یه ذره یه ذره تست کن براش
سرلاک خارجی بگیر بدون شیر باشه مثل هروبیبی و هیپ
بیسکوییت مادر ارزش غذایی نداره همش شکره
عزیزم شماچطور فهمیدین بچتون این حساسیتوداره؟
بسکویتمادر شیر خشک داره و بادوم بشدت حساسیت زاست
منوحریره دادم حساسیت داشت
البته من فقط بسکوییت مادر دادم
والا من بهش میدم حساسیت هم داره یه کوچولو صورتش حساسیت میزنه
نه
هرچیزی ک کمترین اثری از لبنیات باشه نباید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.