۵ پاسخ

منم شنیدم باید ژنش باشه

باید ژن باشه من دارم و شوهرمم خالش داشته.بارداری اولم دوقلو بود نموندن. اگه ژن نداری با روش های غیر طبیعی بارداری باید اقدام کرد

درخواست دادم قبول کن عزیزم

من خودم سه قلوام
اره باید ژنش باشه

پونزده سالته😐؟

سوال های مرتبط

بدون نام بدون نام قصد بارداری
مامان نفس خانوم 🩷 مامان نفس خانوم 🩷 ۵ ماهگی