وای چه زجری کشیدی خدا بهت سلامتی بده
منم از تاریخ زایمانم گذشته بود و درد نداشتم اب دور بچه کم شده بود بدون درد بستریم کردن امپول فشار زدن از شب تا صبح اصلا پبشرفت نداشتم رحمم باز نمیشد ولی من ماما خصوصی و دکتر خصوصی گرفته بودم نذاشتن زیاد اذییت بشم اول صبح بردنم سزارین
ما تو شهرمون سزارین اختیاری نداریم واسه اینه دکتر گرفتم که اگه نتونستم زود ببرتم سزارین اذییت نشم
چقد عذابت دادن بیمارستان
ببین شوهرتم شاید نداشته برای زایمان مقصر ندونش ولی اگه داشته نداده این قضیش فرق میکنه...
برای همین شرایط عجیب هیچ وقت دوست نداشتم دولتی و طبیعی زایمان کنم
از بلاتکلیفی و درد اینجوری کشیدن وحشت داشتم
بهرحال خوشحالم الان گذشته و بخیر و خوشی پسرت بغل گرفتی
الهییی🥺
چه شوهر به دردنخوری...
بیمارستان هم خیلی بی رحم بودن
من شنیدم اگه خیلی طولانی بشه سریع سزارین میکنند
چجوری یک هفته درد کشیدی کاری نکردن
خدا رحم کرده
چقد سختتت🥺🥺
ای واااای من😞
عزیزم خدا خیرت بده چرا از اولش نرفتی سزارین اختیاری؟؟
دختر چقد عذاب کشیدی🥲
یاخدا چقد سختی کشیدی
چه زایمان سختی🥺خداروشکر الان بچت بغلته
الهی چقدر عذاب کشیدی دختر
وای چقدر شوهرت بی رحم بوده...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.