#شیرخشک
#بچه
#سرماخوردگی#اسهال

تصویر
۴ پاسخ

نگران‌نباشه،منم اب دور جنین زیاد بود ولی خداروشکر بچم سالمه

عزیزم بستگی داره به اینکه چقد زیاد باشه
در کل زیر نظر دکتر باشین که بر مبنای کم و زیادش مراقبت میچینه
نه ان‌شاالله چیزی نمیشه
مراقب خونریزی و ابریزش باشین هرکدومو داشتین سریع ترین زمان ممکن برین بیمارستان اگر ابریزش داشتین صددرصد دراز بکشین تا بیمارستان و همین دیگه

زیادفکرنکنم مشکل باشه من کم بوآب دوربچه یه هفته روزی یه دونه سرم زدم بعداونم 38هفته وسه روز زایمان کردم

ن عزیزم مشکلی پیش نیومد برای من ،من هفته ۳۸ زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی