نگراننباشه،منم اب دور جنین زیاد بود ولی خداروشکر بچم سالمه
عزیزم بستگی داره به اینکه چقد زیاد باشه
در کل زیر نظر دکتر باشین که بر مبنای کم و زیادش مراقبت میچینه
نه انشاالله چیزی نمیشه
مراقب خونریزی و ابریزش باشین هرکدومو داشتین سریع ترین زمان ممکن برین بیمارستان اگر ابریزش داشتین صددرصد دراز بکشین تا بیمارستان و همین دیگه
زیادفکرنکنم مشکل باشه من کم بوآب دوربچه یه هفته روزی یه دونه سرم زدم بعداونم 38هفته وسه روز زایمان کردم
ن عزیزم مشکلی پیش نیومد برای من ،من هفته ۳۸ زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.