بنظرم مترو امن نیست الان اصلا بیرون رفتن به صلاح نیست نمیتونی نزدیک خودتون جایی بری
اخه اگه اللن با اسنپ بخوای بری باید باز ۲۰۰بری ۲۰۰ برگردی پول ناخنم کم کم ۵۰۰-۶۰۰ بدی . ب نظرم قید اون ۲۰۰ رو بزنی هم پولت سیف تره هم جونت
نه مترو امنه نه میدون انقلاب
دویست تومن ارزشش از جونت بالاتره؟
بیخیال شو و نرو
یا بگو نمیتونم بیام پولم و بزن یا بگو میام وقتی شرایط جور شد
وااای نروووو🥴🥴🥴
خطرناکه عزیزم اصلا مسافت زیاد نرو
امشب اسامی خط های مهم مترو رو اعلام کردن که جزو اهداف هستن
اصلا فعالن مگه مترو و اسنپ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.