طریقه پختش هیچ فرقی با قرمه سبزی نداره
فقط سبزیش اسفناج تنهاعه که خیلی نباید ریزش کنی مثله قرمه
سبزیتو خوردکن بعد بریز توقابلمه آبش کشیده بشه وقتی کشیده شد با روغن یکمی تفتش بده پیازداغ فراوون هم بریز با گوشت بزار تفت بخوره همشون باهم بعد ادویه هرچی داری بزن بعد آب بریز بزار ۵ـ۶ساعت بپزه ،بعد آلو سیاه هم بزار تو اب دوسه ساعتی بمونه بعد یکساعت مونده به سرو بریز تو خورشتت اگه زعفرون هم داشتی دم کن اضافه کن
من خودم درست نکردم ولی مهمونی یجا بودم درست کردن با گوشت قرمز بود عزیزم
بله عزیزم دراصل با همون گوشت قرمزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.