شیرخشک نینی تب اسهال پامپرز 😵‍💫

تصویر
۹ پاسخ

اب ماجان بگیر یا اب معدنی

خواهر زنده بمونیم بقیشو میشه یکاری کرد

خوب آتیش درست میکنیم ولی برق بره هیچ چیز کار نمیکنه همه برقی ها قطع میشن

وای منم تا الان آتیش به ذهنم نیومد🤣🤣 دمتون گرم

اینارو ولش برق بره کارت خان هم کار نمیکنه نونوایی مغازه دارو خانه بیمارستان 😫🤍

باید آب جوش ذخیره داشته باشید
ببخشید کجای کنگانی

مجبوریم با هیزم آب بجوشونیم🫡

آتیش😐😐

آتیش روشن کن با چوب اینا بعد بجوشون

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۲ ماهگی
مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی