تولد دختر منم میافته محرم اما من زودتر میگیرم یعنی خرداد ماه من چون مراسم ۱۰ روزگی ۴۰ روزگی نگرفتم براش تولد سنگین میگیرم مهمونام در حد ۲۰۰ دعوت میکنم تو تالار خونه ن درسته هیچ ذوقی براش ندارن اما من تو دلم چیزی نمیمونه همیشه همین اولین چیزاس ک ب یاد میمونه
منم فقط ی تولدکوچیک تورستوران میگیرم درحد پدرمادر خودم وهمسرم
به نظرم سال اول بچه هیچی نمیفهمه نگیر براش چون فقط این تولد برا بزرگ تراس بذا یکم بفهمن ذوقشو کنن اونوقت تو این گرونی اصلا حال نمیده
تولد دختر من روز عاشوراس
من خیلی دلم میخاد تولد سنگین بگیرم اما خوب محرم ...
من احتمالا ببرم آتلیه و یه تولد ساده 3نفره همین حوصله جشن و مهمونی ندارم پسرمم اصلا از شلوغی خوشش نمیاااد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.