کسی این آمپول زده برای چیه دکتر داد

تصویر
۲ پاسخ

بله من استفاده کردم برای فعال کردن فولیکول هاست معمولا تو روز ۹ و ۱۱ سیکل استفاده میشه که نزدیک تخمک گذاریه

این فک‌کنم همونhmg وhcg هست به کسایی میدم که تنبلی دارن به مرد ها هم موقع اسپرم ضعیف میدن

سوال های مرتبط

عارفه عارفه قصد بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری