من از 45 روزگی سایز 2 بستم .
الانم دوماه و نیم هستش هنوز دو میبندم.
از 40روزگی
منم کوچولوم ۵ و ۳۰۰ کیلو وزنشه فکر میکنم ۲ داره براش کوچیک میشه و باید ۳ ببندم
مارک هانیز
من یک میبندم هندز
بستگی به جثه و وزن بچه داره
وقتی پوشک خیلی رد بندازه یا به اون وزنی که رو پوشک زده برسه عوض کن
من هنوز یک میبندم
من ازسه هفتگی دوبستم،بستگی به جثه بچه داره
من یک ماه ب بعد ۲ میبستم الانم خیلی وقته ۳ میبندم مای بی بی
سایز دو و یک مای بیبی اندازش مث همه باید سه بگیری، خواستی یه بسته ۲ بگیر ببینی فرقی نداره ولی زیاد نگیز
بستگی به وزن بچه داره.
من تا 20روزگی 2بستم الان 3میبندم....
کاری به ماه نداره دیدی ردش موند رو پای بچت برو ۲بخر
من ۴۵ روز به بعد دو بستم کلن دوس ندارم پوشک بچسبه به دخترم گشاد باشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.