۴ پاسخ

پای دخترمنم دقیقا همینجوری بود خیلی نگران شدم
اخرش یکم با وازلین چربش کردم رفتش🤗

من تو بارداری دست و پاهام اینشکلی شده بود و میخارید به شدت ، دکترم گفت اگزماست

من اینجوری که میشم اگزما ترشح میکنه

لنا هم اینجوری شد رفت خواهرم گفت حشره اس

سوال های مرتبط

مامان دیناو دانیاجان مامان دیناو دانیاجان ۲ سالگی
مامان سـامـیـار🛸 مامان سـامـیـار🛸 ۲ سالگی
مامان محمدحسین وحسیبا مامان محمدحسین وحسیبا ۱ سالگی
مامان رادمهر و دیار مامان رادمهر و دیار ۲ سالگی