۲ پاسخ

خانما کسی پیشه دکتر سکینه انبیائی سزاریین داشته چطوره کارش
هزینه زیر میزی امسال چقدر میگیره

من اذر ماه سزارین شدم ۱۵ تومن گرفت واقعا خیلی بود من خیلی راضی بودم ازش دستش خیلی خوبه یعنی هر چی بگم کم گفتم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی