۶ پاسخ

برا من سونو رشد ننوشته بود

من رفتم سونو رشد نوشته بود

من هر سونویی رفتم از اول تا آخر وزن و جنسیت بوده ..مونده به سونو ..از هرجا وقت میگیری بپرس قبلش ..البته بعد 29هفته حتما وزنو باید بنویسن...
شما تا الان جنسیت رو نمیدونی؟

اره برا من گف

نه اگر میخوای باید ازش بپرسی و خودت بگی چک کنه

برا من ننوشته بودن

سوال های مرتبط