۵ پاسخ

اشکال نداره پسر منم همینطوری بود اصلا اروغ نمیزد
دکترش گفت بعضی بچها اصلا اروغ نمیزنن
20دقیقه نگهدار برای اروغ بعد ب پهلو بخوابونش انگار زیرش از یک طرف بالشت بزار

ماما به من گفت ۲۰ دقیقه ماساژ بده پشتشو یا آروم تپ تپ بزن حتی اگر اروغم نزد دیگه همین ۲۰ دقیقه کافیه
گاهی هم باد معده میزنن حکم همون آروغ رو داره

منم همین مشکل رو دارم 😅

بزار سر شونت راه برو بزن پشتش یا پشتش رو به سمت بالا ماساژ بده بزن دوباره میزنه

منم درگیرم نیم ساعت یساعت روشونه میمونه تامیزارم زمین

سوال های مرتبط