۶ پاسخ

اوایل سخت اروغ میزنن گلم بلد نیستن انگار ناراحتی نداره ب مرور خیلی اسون تر میشه سعی کن ی ربع عمودی نگهش داری

۱۰ روز اول به سختی میزنن اروغ به مرور بهتر میشن

همون ده دیقه 1 رب نگهش داری عمودی اگ زد چ بهتر نزدم اشکال نداره

دکتر دختر من گف بعضی وقتا اروغ صدا داره بعضی وقتا هم نداره مهم اینه که شما ۲۰دقیقه بچه رو عمودی نگهداری و برنی پشتش تا شیر اروم اروم بره پایین

میزنه اروم میزنه پسر منم یواش میزدم متوجه نمی‌نمیشیدیم فک میکردیم آروغ نمیزنه بعدش ب مرور با صدا زد

همون ۱۰‌دقیقه بزن پشتش نزد هم عیب نداره

سوال های مرتبط