اوایل سخت اروغ میزنن گلم بلد نیستن انگار ناراحتی نداره ب مرور خیلی اسون تر میشه سعی کن ی ربع عمودی نگهش داری
۱۰ روز اول به سختی میزنن اروغ به مرور بهتر میشن
همون ده دیقه 1 رب نگهش داری عمودی اگ زد چ بهتر نزدم اشکال نداره
دکتر دختر من گف بعضی وقتا اروغ صدا داره بعضی وقتا هم نداره مهم اینه که شما ۲۰دقیقه بچه رو عمودی نگهداری و برنی پشتش تا شیر اروم اروم بره پایین
میزنه اروم میزنه پسر منم یواش میزدم متوجه نمینمیشیدیم فک میکردیم آروغ نمیزنه بعدش ب مرور با صدا زد
همون ۱۰دقیقه بزن پشتش نزد هم عیب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.