۹ پاسخ

اصلا نگاه نمیکنم کی چقد داده
برا همه بچه ها نفری یدونه پونصدی نو گذاشتم تو پاکت دادم

همون اندازه 😅۱۰۰ بدن بیان خونمون ۱۰۰‌میدیم

خانواده شوهرم همه هم نه پدرشوهر و یکی از عمو و یکی از عمه هاشون نفری 20 دادن😒😒ما میخواستیم 100 بدیم پدرشوهرم گفت نه ما کمتر دادیم شما زیاد ندید برا ما بد میشه😐ما 50 دادیم.اخه 20 و 50 مگه اصلا پولی حساب میشه .بابام نفری 1 تومن به همه مون داد

من به خواهرزاده هام نفری ۲۰۰ دادم
به پسرخاله و دخترخاله و دختر دایی و پسردایی های همسرم بین ۱۰۰ و ۵۰ دادم نفری
به پسرعمو و دختر عمو های شوهرم نفری ۵۰ دادم
اصولا به سن نگاه میکنم و عیدی میدم

خداروشکر مارسم عیدی نداریم الان شده بده بستان

۲۰ دادن ۲۰ دادم ب بچها شون 😂
حتی آدامس نمیشه

من ب دوتا بچهای جاریم و خواهرشوهرم نفری ۵۰۰ت دادم؛ جاریم ۲۰۰داد خواهرشوهرمم و پدرشوهرم اینام ک هیچی ندادن!😒

نگاه نمیکنم چقد میدن
من ۲۰۰ یا ۱۰۰ دادم بر اساس دور و نزدیکی نسبت ها

ما معمولا ۱۰۰تومن بیشتر میدیم

سوال های مرتبط