اصلا نگاه نمیکنم کی چقد داده
برا همه بچه ها نفری یدونه پونصدی نو گذاشتم تو پاکت دادم
همون اندازه 😅۱۰۰ بدن بیان خونمون ۱۰۰میدیم
خانواده شوهرم همه هم نه پدرشوهر و یکی از عمو و یکی از عمه هاشون نفری 20 دادن😒😒ما میخواستیم 100 بدیم پدرشوهرم گفت نه ما کمتر دادیم شما زیاد ندید برا ما بد میشه😐ما 50 دادیم.اخه 20 و 50 مگه اصلا پولی حساب میشه .بابام نفری 1 تومن به همه مون داد
من به خواهرزاده هام نفری ۲۰۰ دادم
به پسرخاله و دخترخاله و دختر دایی و پسردایی های همسرم بین ۱۰۰ و ۵۰ دادم نفری
به پسرعمو و دختر عمو های شوهرم نفری ۵۰ دادم
اصولا به سن نگاه میکنم و عیدی میدم
خداروشکر مارسم عیدی نداریم الان شده بده بستان
۲۰ دادن ۲۰ دادم ب بچها شون 😂
حتی آدامس نمیشه
من ب دوتا بچهای جاریم و خواهرشوهرم نفری ۵۰۰ت دادم؛ جاریم ۲۰۰داد خواهرشوهرمم و پدرشوهرم اینام ک هیچی ندادن!😒
نگاه نمیکنم چقد میدن
من ۲۰۰ یا ۱۰۰ دادم بر اساس دور و نزدیکی نسبت ها
ما معمولا ۱۰۰تومن بیشتر میدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.