حسن و حسین ؟ چ جالب سالهاست این اسما رو ندیدیم برا نسل جدید
عززیزززم ماشالله زیر سایه صاحب نامشون خوشبخت بشن ❤😍
خوشنام باشن ماشاالله بهشون اسم های خوبی گزاشتی خدا برات نگهشون داره
ماشالله.خدانگهدارشون باشه درپناه حق بزرگشون کنی❤❤
ای اوف کردین برای دوقلویی
فقط،اونیکه وایساده
مظلوم روزگار
خدا حفظشون کنه
خدا حفظشون کنه ماشالله چقد قشنگ ویسادن .بچه های من دهن منو باباشونو و عکاس و همکارای عکاس رو سرویس میکنن آخرم یکیشون بد میفته
ماشاللهبهشونخداحفظشونکنه
خدا حفظشون کنه عزیزم ماشالله
ماشاءالله خدا حفظشون کنه برات
ماشالله به این گل پسرا
صد ماشالله به مادرشون
خسته نباشی بانو
خیلی سخته دو قلو ولی همونقدرم شیرینه نه؟
خداحفظشون کنه
یاد دخترعموم افتادم اسم دوقلوهاش کارن و کایان
بعد مادرشوهرش میگه اسماشون سخته من حسن و حسین صداشون میکنم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.