قند ناشتا بالاست
انزیم کبدی مقداری بالاست
باید مجدد چک بشه
داروی خاصی استفاده میکنه؟
سلام مامان پونه درست گفتند
عزیزم اگه بارداری حتما زود برو دکتر یا بیمارستان واسه جنین و مادر خیلی خطرناکه انزیمای کبدیت خیلی بالاست من بخاطر همین موضوع ختم بارداری شدم
در کل هر شخصی هست حتی اقا باید بره رود دکتر چون انزیماش خیلی بالاست
قند خون ناشتا بالا هست
آنزیم های کبدی خیلی بالاست
اگر فرد باردار باشه باید بستری بشه بیمارستان
عزیزم سن؟ جنسیت؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.