خانما لطفا لطقا جواب این ازمایش بدین

تصویر
۴ پاسخ

قند ناشتا بالاست
انزیم کبدی مقداری بالاست
باید مجدد چک بشه
داروی خاصی استفاده میکنه؟

سلام مامان پونه درست گفتند
عزیزم اگه بارداری حتما زود برو دکتر یا بیمارستان واسه جنین و مادر خیلی خطرناکه انزیمای کبدیت خیلی بالاست من بخاطر همین موضوع ختم بارداری شدم
در کل هر شخصی هست حتی اقا باید بره رود دکتر چون انزیماش خیلی بالاست

قند خون ناشتا بالا هست
آنزیم های کبدی خیلی بالاست
اگر فرد باردار باشه باید بستری بشه بیمارستان

عزیزم سن؟ جنسیت؟؟

سوال های مرتبط

مامان کایان🧿 رایان مامان کایان🧿 رایان ۱۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی