نوک انگشتارو نمیزد بهتر بود وگرنه قشنگه
خوشگله خو 😍🥰🌺
چ قشنگ
نوک اشگشتت انگار دودوله
خیلی قشنگه مبارکه😍😍😍
عزیزم .چ زیبا
زیاد مرتب نیست فقط گل رو دست بود قشنگه ونوک انگشتا پررنگ زده جای خالی داره یکدست بود قشنگتر میشد ولی در کل قشنگه
من کلا از حنا بدم میاد
بااحترام سلیقه من نیس اماخب بخاطر دلت ک دوس داشتی زدی قشنگه
چرا کجه
خیلی قشنگه مبارکت باشه
والا من کلا خوشم نمیاد دستم اینجوری باشه . تا پشت دستت قشنگه. ادامش ن .
من ی دوست پاکستانی داشتم همینجور نقش و نگار با حنا میزد😁
قشنگ نیست
دائمی یاموقت
انگشتان و پاک کن خیلی بد شد
منم میخوااااام😫😍
بله قشنگه ولی انگشتا که تیره شده زیباییشو میگیره
واقعا شیرازیا مثل ما جنوبیا هستید چرا؟😂🙄
آره خیلی قشنگه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.