۹ پاسخ

😍😍♥️♥️

برا من هم صدک ۱۰ دوقلون ۱۲۰۰ وزنسون تو ۳۱ هفته چیکار کنم بره بالا

صدک چیه؟

خب خداروشششکر چیا خوردی این دو هفته؟؟

۳۰ هفته ۱۲۵۰ بودی؟ ۳۸ هفته ۳۱۰۰ میشه تقریبا اصلا نگران نباش

چیکارکرده بودی

چیکار کردی مگه؟ به ماهم بگو

چیکار کرده بودی

به تلاشت ادامه بده آجیل هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری