۴ پاسخ

من این علاعم داشتم باردار شوم و انپول زده بودم

عشقم شماهم نی نی دارید منم وقتی باردار بودم علائم شمارو نداشتم البته من طبیعی باردار شدم انشالله ک خبر خوب بدی

چون آمپول زدی عزیزم الانم بی بی بزنی نشون میده ودقیقه

ممکنه حامله باشی

سوال های مرتبط