۹ پاسخ

دختر من خیلی اوکیه با قطع شیر
همین الانم فقط شبا برای خواب یه بار میخوره میخوابه
همونم ندم میخوابه
ولی یه بار بهش میدم خودم

تا ۲ سال میدم.

نه من تا دو سال میخوام شیر خشک رو ادامه بدم

صد در صد

برنامه خاصی ندارم از الان شروع کردم ب کم‌کردن وعده هاش دیگه ی ماه دیگه کامل میگیرمش

من شیر خودمو میدم ،میخوام بگیرم بعد واکسنش انشاالله

بزار از دوسال کم کم لیوان میدیم اصرار نکن بهتر اصلا تا پنج سالم بخوره من میدم

اره بابا شیشع میدم فعلا بخوزه

نمیگیرم
از خشک تبدیل میشه به محلی

سوال های مرتبط

مامان شاهان🤎و نینی🧸 مامان شاهان🤎و نینی🧸 ۱ سالگی
مامان برسام گلی مامان برسام گلی ۲ سالگی