برنامتون برای ولن؟

۱۳ پاسخ

اعتقادی به ولنتاین نداشتم خوشمم نمیاد دوتا شکلات و اکسسوری و شاصخین که خودم میتونم بخرم چرا از کس دیگه بخوام برا کافه رفتن هم روزای بهتری هس که خلوت باشه

فقط سپندارمذگان تا وقتی ک روز عشق ایرانی هس ولن کیلو چنده 😂🤷🏻‍♀️

اعتقادی نداریم 😂😂😂

فقط شیرخشک و پوشک ✌🏻😍😁 ولن برامون معنی نداره دیگ 😁🔪😐

یادم نمیاد تو این چندسال ازدواجمون برنامه ای براش داشته باشیم

وقتی روز سالگرد حضرت علی و فاطمه هست چرا ولنتیاین

برنامه ای نداریم فعلا سوگواریم🥀

هیچی تو این گرونی انتظاری ندارم 🥲🥲

من معمولا کادو میگیرم تو ولن کادو نمیدم😁میشینم سوپرایز میشم

اصلا یادم نبود ولنتاین رو
پول براش پس انداز نکردم💔🤣🤣🤣

هیچ

ولن چیه؟

🤣🤣🤣🤣هیج

سوال های مرتبط

مامان فنچول🫀👶 مامان فنچول🫀👶 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان برسام گلی مامان برسام گلی ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری