اعتقادی به ولنتاین نداشتم خوشمم نمیاد دوتا شکلات و اکسسوری و شاصخین که خودم میتونم بخرم چرا از کس دیگه بخوام برا کافه رفتن هم روزای بهتری هس که خلوت باشه
فقط سپندارمذگان تا وقتی ک روز عشق ایرانی هس ولن کیلو چنده 😂🤷🏻♀️
اعتقادی نداریم 😂😂😂
فقط شیرخشک و پوشک ✌🏻😍😁 ولن برامون معنی نداره دیگ 😁🔪😐
یادم نمیاد تو این چندسال ازدواجمون برنامه ای براش داشته باشیم
وقتی روز سالگرد حضرت علی و فاطمه هست چرا ولنتیاین
برنامه ای نداریم فعلا سوگواریم🥀
هیچی تو این گرونی انتظاری ندارم 🥲🥲
من معمولا کادو میگیرم تو ولن کادو نمیدم😁میشینم سوپرایز میشم
اصلا یادم نبود ولنتاین رو
پول براش پس انداز نکردم💔🤣🤣🤣
هیچ
ولن چیه؟
🤣🤣🤣🤣هیج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.