بچه ها واسه فردا برنامتون چیه؟

۷ پاسخ

ما با مادرشوهرم تو یه ساختمونیم اگه دختراش بیان ما رو دعوت میکنه اگه نیان خودمون شب نشینی یه سر میریم.فردا شوهرم سرکاره

ما شب جمعه گرفتیم خونه مامانم بودیم

ما شب جمعه گرفتیم خونه مامانم بودیم

ما که جشن خانوادگی یلدامون تموم شد شب جمعه گرفتیم

من خونه مامانمم
دو تا یلدای قبل خونه مادرشوهرم بودم چون هیچکس نمیاد خونشون منم باردار بودم و پارسال هم بهار کوچولو بود خوب بود اونجا
اما امسال خونه مامانم میرم چون همه جمع میشن مزه داره شلوغه
میخام کیک هویج گردو و کیک خیس درست کنم

میرم خونه مامانم اینا دعوتمون کرده خونواده مادریمم همه هستن

خونه مادرم دعوتیم
خودمم می‌خوام شیرینی نخودچی و ترامیسو درست کنم ببرم اونجا بخوریم

سوال های مرتبط

مامان فنچول🫀👶 مامان فنچول🫀👶 ۱ سالگی
مامان شاهان🤎و نینی🧸 مامان شاهان🤎و نینی🧸 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی