برنامتون واسه یلدای بچه هاتون چیه؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

هیچی
بدم میاد از این مراسمات
چون همش مجبورم برم خونه مادرشوهر😡

هیچی بابا خسته شدیم ازین رسومات

آتلیه . خونه پدربزرگ

والا هیچی دلم خوش نیست

عکاسی آتلیه

هیچی هرسال چیکار میکنیم امسالم همون😂
میبرمش اتلیه با لباس زمستونی هاش عکس بگیره

یه جشن سه نفره با کیک و کرسیو بعدم میریم اتیله عکس میگیریم

من که هیچی چون اصلا ما شب یلدا نداریم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی