یک تا سه ماهگی میشه
پسرم۳۴۰۰دنیا اومد تا تقریبا ۵۰ روز داشت سایز صفر پوشید
بستگی به جثه بچه داره من بچه قبلیم ۲۴۰۰ بود دنیا اومد تا چهل روزگی که دو صفر پوشید بعد اون تازه صفر رو شروع کرد تا دوماه و نیمگی
منم سایز صفر دو دست گرفتم چون معمولا تا ۱۰.۲۰روز تنش میکنی
فروشنده میگفت سابز ۰ تا ۲ماهگی میره
تایهماهگی
بستگی داره وزن بچه چجوریه
کم خریدی. ولی خب مهم نیس باز بعدا میخری
چون لباس بچه رو زود به زود عوص میکنن
من سایز صفر 8دست خریدم. فقط یکیش بیرونیه
من یک دودست گرفنم ولی بتونم یکیش عوض میکنم ۲میگیرم خیلی سایز کوچیک گرفتم ۵تکیه .دو دست صفر گرفتم
دو دست هم یک
دیگ بقیش ۲و ۳ هسته
ولی هنوز باید ۲و ۳بگیرم
من سایز ۰ ست ۱۹ تیکه گرفتم فروشنده گفت تا سه ماه بیشتر همین سایز ۰ استفاده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.