عزیزم هزینش۱۵۰ تومنه من رفتم زایشگاه انجام دادم
من صبح رفتم 450
گفت آزاد هست با بیمه حساب نمیشه
بین صدو پنجاه تا دویست
من۱۲۰تمن میدادم
اگر بیمارستان دولتی بری
من ک رایگان بود
عزیزم پول ویزیت بیمارستان میدی میبری زایشگاه تحویل میدی من میرفتم ۱۰۰بود
من رفتم ۹۰تومن
از پانصد تا یه تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.