شما بسلامتی سر وقتش زایمان کردین ؟نی نیتون خوبه ایشالا؟
من دوقلو دارم یکیش ضربانش ۹۸ میگن امکان اینکه سقط بشه هست کسی تجربه ای داره تواین موضوع؟
سونوگرافیست من سر انومالی گفت ضربان قلب جنین از ۱۲۰ تا ۱۸۰ در نوسان پس طبیعیه مال گل پسر شما هم
انشالله چیزی نیست گلم
ضربان بچه من ۳۵ هقته رفته بودم سنو ۱۵۲ بود
خیره ایشالا نگران نباش گلم ،بچه ها از ماه چندم شکم میاد جلو
اره برا این هفته یکم زیاده
اره خیلی زیاده
زیاده حتما برو بیمارستان بعد خبر بده ببینیم چی شد
ان شا الله هیچ مشکلی نباشه و نینی صحیح و سالم باشه
ی کم بالاست
انشاالله چیزی نیست گلم
یکم ریادع
تو ماه اخر از ۱۲۰ تا۱۶۰ طبیعیه اوایل بارداری ضربان بالاس
از حد نرمال زیاده
ولی ایشالله که هیچی نیی
وزنس چقد بود گلی
نگار فشارت چنده؟
طبیعی بین ۱۲۰تا ۱۶۰ولی از من آن تی ۱۷۲بود
رفتی سونو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.