ضربان قلب ۱۸۰زیاده واشه جنین؟

۱۸ پاسخ

شما بسلامتی سر وقتش زایمان کردین ؟نی نیتون خوبه ایشالا؟

من دوقلو دارم یکیش ضربانش ۹۸ میگن امکان اینکه سقط بشه هست کسی تجربه ای داره تواین موضوع؟

سونوگرافیست من سر انومالی گفت ضربان قلب جنین از ۱۲۰ تا ۱۸۰ در نوسان پس طبیعیه مال گل پسر شما هم

انشالله چیزی نیست گلم

ضربان بچه من ۳۵ هقته رفته بودم سنو ۱۵۲ بود

خیره ایشالا نگران نباش گلم ،بچه ها از ماه چندم شکم میاد جلو

اره برا این هفته یکم زیاده

اره خیلی زیاده

زیاده حتما برو بیمارستان بعد خبر بده ببینیم چی شد
ان شا الله هیچ مشکلی نباشه و نینی صحیح و سالم باشه

ی کم بالاست

انشاالله چیزی نیست گلم

یکم ریادع

تو ماه اخر از ۱۲۰ تا۱۶۰ طبیعیه اوایل بارداری ضربان بالاس

از حد نرمال زیاده
ولی ایشالله که هیچی نیی

وزنس چقد بود گلی

نگار فشارت چنده؟

طبیعی بین ۱۲۰تا ۱۶۰ولی از من آن تی ۱۷۲بود

رفتی سونو؟

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۶ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی