شیر خشک ببلاک رو قیمت کردیم سهمیه ۲۲۰ تومن 😢

۴ پاسخ

ما آزاد گرفتیم 27۰

ما ۲۷۵

والا ۲۲۰تومن که خوبه من برا پسرم اپتامیل خارجی میخرم قوطی ۳و۸۰۰😕

من الترا نزدیک ۵۰۰ میخرم

سوال های مرتبط