۹ پاسخ

اینجا خوندم یکی۳۴ هفته به دنیا آورد و مشکل نداشت

اره خو اهرشوهر من.. ولی امپول تشکیل ریه قبلا زده بود

دختر من ۳۶ هفته بدنیا اومد نیاز ب دستگاهم نداشت

۳۶هفته بچه کامله
مگر دور از جونی وزنش کم باشه یا چیزی که بره دستگاه

اره دوستم ۳۵هفته دنیا اومد

پسر دوستم ۳۵ هفته دنیا اومد دستگاه نرفت

بچه پسر ضعیف تر از دختره ، اون دیگ بستگی ب بچه داره دختر من ۳۷ هفته ۴ روز ب دنیا اومد قلبش دکتر گفته بود ممکنه بره دستگاه ک خدارشکر نرفت

بله عزیزم پسرمن ۳۶هفته۲روز دنیا اومد و خداروشکر دستگاه نرفت

بچه دخترخالم

سوال های مرتبط

مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی