ن دیگه ب بچه ۱۷.۱۸ سال نمیدیم کلا
عزیزم من برای قوم شوهر از نطفه ای ک تو شکمشونه تاااااااااااااپیرمرد صدساله باید عیدی بدم دریغ از کوچکترین احترامی ک بزارن، نه کاشت مو جزء کارای زیبایی هستش چیزی نمیبرن
مافامیلامون دیگه ۱۲.۱۳که میشدیم دیگه عیدی قبول نمیکردیم ...
برادر زاده های همسرم همه ۱۸ ،۱۹سالشون به همه عیدی میدیم ،پارسال ۵۰۰دادم امسال نمیدونم فعلا ندیدمشون
مادادیم صد خب زیادم بودن البته
آبمیوه یا میوه طبیعی
نه خواهر مو کاشت دیگه 🫠🫠
ما نمیدیم اما مثلا مامانم و مادرشوهرم عیدی میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.