سونو‌رشد رفتم 2300ازم گرف😐😐وزنش 1300خوبه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

وزنش کمه عزیزم من تو ۲۸ هفته ۱۳۴۴بود وزنش

من تبریز ۱۲۰۰ یه جا ازم خاستن یه جا 1900 معلوم نیست هر کی به هرکیه

ازادیابابیمه

من امروز رفتم وزنش 1350 بود. 29 هفته و،1 روز بودم ولی نمیدونم چرا تو سونوم زد29 هفته و 6 روز

به سلامتی نی نی سفالیک شده میتونی طبیعی بیاری

کم نیس فداتشم ؟؟
البته سلامتیشون مهمه صحیح و سالم ب. دنیا بیاد

من ۳۰ هفته و ۶ روز ۱۹۲۸ بود وزنش هزینه سونو هم ۱۲۰۰

چقد گرون

منم ۳۱ هفته ۱۴۵۰ بود گفت بچه ات ریزه بمن پودر فست میل داد

منم امروز دادم ۶۸۰

من هفته۳۰رفتم سونو گفت وزنش ۱۵۰۰هست خوبه اما یکی دو روز وزنش عقب تره

چند هفته ای؟؟
ن یکم کم هست وزنش

سونو رشد ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومنه چقدگرون گرفتا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری