سونورشد نرفتم اشکالی نداره؟

۱۳ پاسخ

تا 34 هفته وقت هست.

منم دکترم گفته ۱۱ برم سنو رشد

به من گفت ۳۰هفته برو

چرا نری دکتر من واسه ۳۲‌ هفته ۶ روز گفت برو

۳ هفته دیگه برو الان زوده

وقت هست تا ۳۲هفته

۳۱ هفته برو

منم هنو نرفتم ن تا ۳۲ هفته وقت داری .
زودتر بری بهتره ها اگه وزنش کم باشه وقت بیشتری داری برا وزن گیری ولی خو در کل بتونی بری خوبه
من ۲۸ هفته دکترم گفت من چند روز دیه میشم ۳۰ هفته میخام برم

بین ۲۸ هفته تا ۳۱برو الان که هنوز ۲۸ هم نشدی

باید بری وزنش کم باشه جبران شه هفته ۳۰ برو

تا ۳۲ هفته وقت داری بری

بری بهتره چرا نری

بری بهتره که

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری