۶ پاسخ

من الان دارم مصرف میکنم
گیاهیه
خیلی خوبه

یکی از اشناها خورده بود استخوان های لنگش سیاه شد دکترش گفته بود به خاطر مصرف این قرصاص

شوهر من خورد تاثیر نداشت
پودرکینگ فت خیلی خوبه برا اشتها
ژل رویال و گرده گل و عسلم باهم ترکیب کردم میخوره اشتهاش خوبه

من دکتر تغذیه رفتم واسه چاق شدن
دکترم گفت پودر گین اپ بخر از داروخانه مخصوص کودکان بود
سه قوطی خوردم رو من که تاثیری نداشت
مثل قوطی شیرخشک بود طعم های مختلف داشت
و اصلا ضرری نداشت برای بدن یکم انرژی میداد ولی چاق نشدم گذاشتم کنار

هر دو آشغال هستن استخون رو نابود میکنن یکی مصرف کرد بود بدنش نابود شده بود

گین آپ من پودرش و گرفتم اما گیاهی نیست ولی آنقدر که همه گفتن عوارضش زیاده نخوردم

سوال های مرتبط