برا سوختگی چی خوبه پماد کالاندولا

۵ پاسخ

روغن بادوم شیرین هم خیلی خوبه

ریکاو

سودوکرم

دپیروکل عالیههه واسه پسرم ی بار میزنم خوب میشه

من کالاندولا و ان ان میزنم خوبه ولی خب چند روزی طول میکشه خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۲ سالگی
مامان ♥️رادوین♥️ مامان ♥️رادوین♥️ ۲ سالگی