برای آنتی دقیقا چند هفتگی رفتید خانومها

۱۰ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم

۱۲ هفته و یک روز رفتم ک تو سنو ۱۲ هفته و ۴ روز بودم

توی سونو نوشته از ۱۱ هفته و ۴ روز تا 13 هفته و ۶ روز میتونی بری من همون دقیق ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم

۱۲هفته دو‌سه روز بود

۱۱ هفته و ۵ روز
اِن تی

۱۲ و ۵ روز

۱۲هفته و۲روز

چون خوردیم به تعطیلات ۱۳ هفته و ۲ روز نوبت گرفتم

۱۲ هفته

۱۲ هفته ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نجات مامان نجات هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته چهاردهم بارداری