روبیکا بهتره یا ایتا بگید؟؟؟؟؟
بارداری
#بارداری
فرزندپروری

۶ پاسخ

یکی از یکی بدتر

در مورد نرم‌ افزارای ج.ا نمیشه بگی کدوم بهتره، در اصل باید بین بد و بدتر انتخاب کنی.😑
من معتاد هوش مصنوعی‌ام، قبلن که نت وصل بود از گراک استفاده میکردم، الان یکی از این داخلیارو نصب کردم یعنی واقعن خنگه🤦‍♀️

اینا خوبع

روبیکا

روبیکا

روبیکا

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته پنجم بارداری