مشهد باز شروع شد😟😢

پوشک فرزند پروری

۸ پاسخ

لعنت بر وطن فروشاي داخلي

فقط پدافند فعاله

اره منم سمت حرم بودم یه عالمه زدن همینطوری مونده بودن وسط خیابون 🫢🤣فقط به شوهرم گفتم بریم خونههه

عزیزم 🫂😭

خداروشکر منهدم کردن

کجارو زدن

مشهد که آروم بود مگه میزنن

کجا خورده

سوال های مرتبط