نه عزیزم این چه فکریه میکنی
همه ما برامون پیش میاد،داریم برای بچه هامون زحمت میکشیم چرا همچین فکری میکنی آخه
عزیزم درک ات میکنم چون منم همین حس رو دارم ولی به مرور گریه اش خوب میشه و اگر بچه اولت هس خیلی طبیعیه اگر بچه دومت باشه دیگه اماده باشی ورزیده شدی دستت میاد
اصلا این فکرو نکن درسته سخته ولی تو میتونی تنها کسی ک میتونه آرومش کنه خودتی پس با صبر و حوصله سعی کن آرومش کنی یا دلیل گریه کردنشو بدونی 😘❤️
نه این چ حرفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.