بهترین قنداق 🤣🤣🤣

تصویر
۶ پاسخ

من با روسریم میبندمش راحت میخابه😄

من قنداق چسبی گرفته بودم ولی خیلی کوچیک بود تا ده روزگی براش اندازه شد🥴

بچه قنداق کنی نمیترسه زیر خواب و راحت تر میخوابه سفت ببند باز نمیشه

من اصلا قنداقش نکردم😂دلم نمیومد

اخی😅😅

😂😂😂❤️وای

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۲ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی