۶ پاسخ

همسر من ۳۲ بود و کلی دارو مصرف کرد متاسفانه بدتر شد و به ۴۲ رسید . اصلا هم اهل دود و دم نیس و سبک زندگی خیلی سالمی داره و منم سقط مکررم و بچه اخرمم ک موند تو آنومالی تشخیص ناهنجاری‌های شدید دادن و دستور سقط قانونی دادن . می‌خوایم درمان آمپول و هورمون رو برای شوهرم شروع کنیم امیدوارم نتیجه بگیریم

سلام مال همسرمن ۲۴بود

عزیزم dfi بالای ۳۰ خطرناکه باید اول درمان بشه بعد اقدام کنید

من باردار شدم سقط شد

من dfi ۲۴ بود طبیعی ب خواست خدا باردار شدم

اره عزیزم همسر من ۶ ماه دارو مصرف کردن الحمدالله باردار شدم

سوال های مرتبط