۷ پاسخ

خب بستگی به دکتر ‌وخود بچه داره
پسر من وایستاد دکترشم خیلی مهربون بود
البته من قبل رفتن خودمون تو‌خونه بازی کرده بودیم و براش توضیح داده بودم همه جیو امادگی ذهنی داشت

بله بستگی به دکترش زیاد داره

ببین بستگی به دکتر داره و بچه که اخلاقش چی باشه من از قبل با دخترم خیلی حرف زدم بهش همش میگفتم تو خیلی شجاعی قوی هستی دختر منکه از هیچی نمیترسه و اینجور حرفا و بهش از دندونپزشکی میگفتم بعدم دکتری که بردمش وااااقعا حرفه ای و مهربون و با حوصله بود بالا سر دخترم برنامه کودک مورد علاقشو رو تلویزیون پخش کردن و دندونشو خیلی سریع درست کردن برای سر کردنم روش دیجیتال بود که آمپول نباشه و درد بگیره خیلی خوب بود من هربار رفتم عالی بوده یه دونه پر کردم و دوتا عصب کشی خیلی هم خوب بود همش دعا میکنم برا دکتر😊

بنظرمن نه..مگردیگه چقدربچه ارومی داشته باشی

سوال منم هس

وای نمیسته بی هوشی کن راحت

بچه من که تا سوزن بی حسی زد تو لثه اش ،از درد جیغ زد اونقد گریه کرد برگشتیم خونه

سوال های مرتبط