۱۱ پاسخ

از ۶ماه سوراخ کنی خوبه

من دو ماهگی میبرم انشاالله.... 😊

من‌خواهرم زود گوش بچشو سوراخ کرد هم بقولی گوشتش تازست زود عادت میکنه هم مدل حلقه ای کوچولوهه هنوز‌قدرت نداره بخواد دست بکنه توش
اگر بزرگتر باشه ممکنه تا عادت کنه دیر شه دست بزنه بهش‌عفونت کنه

واجبه که گوشواره داشته باشن؟🥲

من سوراخ نمیکنم بزرگ شد خودش دوست داشت میبرم سوراخ میکنم

ازنظرروانشناسی بهتربمونه هروقت خودش دوسداره انجام بده چون این یه چیزه شخصیه عزیزم

من دخترم ۲۰ روزش بود خواب بود بیدارم نشد😅
یِ کم کِ بزرگتر بشن هم دردناکه و هم اینکه تکون میخورن دست میبره سمت گوشاش

من ۲ ماهگی

سه و نیمش بود

بهتره تا کوچیکه سوراخ کنید

من دخترام هنوز سوراخ نکردم. میترسم خودم الان گذاشتم تا ۵ یا ۶ سالگی سوراخ مبگنم

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد