سلام سنو واژینال چطوره؟

۳ پاسخ

من ۵هفته و ۶روزم بود رفتم اصلا نه درد داشت ن اذیت شدم و نه لکه بینی پیدا کردم بعدش .اصلا نگران نباش

هیچ ترس و دردی نداره اصلا نگران نباش منم برا چک کردن قلب واژینال انجام دادم

منم فردا قراره برم

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه معصومه مامان فاطمه معصومه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان قند مامان ♥️👣 مامان قند مامان ♥️👣 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته دوازدهم بارداری