۱۲ پاسخ

سلام
حالت خوبه
زایمان کردی یان

ان‌شاءالله عزیزم

سوار ماشین شو دو ساعتی تو ماشین بچرخ تکونای ماشین خوبه بچه زور تر میاد

به این فکر کن که دردش طبیعی و فیزیولوژیک بدن هست
مضر نیست و آسیبی بهت نمیزنه
انشالله بزودی کوچولوی نازت رو بغل میگیری و همه دردا یهویی ناپدید میشن

برو زیر اب گرم کمرت رو حالت قر دادن تکون بده .سعی کن راه بری فقط بشینی بدتره

خداکمکت کنه عزیزم ایشالا بزودی نینیتو بغل بگیری بسلامتی

سوره انشقاق بخون

تازه از 6و7 سانت درد اصلی کم کم میاد سراغت

انشالله بسلامتی الان که دو سانت بازی پس هر کاری میتونی انجام بده دوش آب گرم ورزش پله

خدا خودش کمکت کنه گلم خیلی سخته میدونم انشالله بسلامتی بغلت بگیریش

انشاالله بسلامتی

انشالله به سلامتی 😍

سوال های مرتبط