خانما وزن نینیتون تو انومالی چند بود؟
برای من ۲۸۱🥲

۱۳ پاسخ

۱۷هفته ۲۰۵ بود

۱۹۷ بود

تو چند هفته و چند روز؟
سن بچه مهمه
یکی تو ۲۰ هفته میره انومالی اصلا

۲۴۰گرم

۲۵۰ گرم

واسه منم ۲۸۰ بود

مال منم ۱۷۹ بود زیاد نگران نباش الان ماه وزن گیری بچه نیس ک بعد ها مهم میشه اگرم دکتر چیزی نگفته باشه یعنی خوبه برا من ک گف خوبه

۲۳۴گرم بود

۲۴۱ بود

۲۰۷ گرم

من ۲۳۰ بود

من ۲۵۰ بود

چند هفته بودی من ۱۸ هفته ۲۰۵ الان تپلی شده عالیه وزن‌نی نی ت🥺💙

سوال های مرتبط

مامان سامیاروآرسام🧸 مامان سامیاروآرسام🧸 ۲ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سیوان مامان سیوان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد