۳ مای بیبی
۳مولفیکس
الآنم ۴مولفیکس
فکر کنم از ۳ماه ونیم دیگه دارم ۴مولفیکس میبندم هنوزم همونو میبندم
۴ مای بیبی
یا سایز ۳ مولفیکس.یا سایز سه کانال دار مایبیبی.مای بیبی سایز سه معمولیش یکم تنگه دیگه.
۴برند مای بیبی ۳کشش پاشو اذیت میکرد
من تقریبا از دو ماهگی سایز سه مولفیکس میبندم. سایز دو روی رون پاش رد مینداخت. در کل خیلی پوشکارو امتحان کردم، دور پای مولفیکس از همه گشادتر و راحتر بود اصلا پای بچه نمیبره و قشنگ میشه بکشی بالا پوشکو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.