۹ پاسخ

سایز3مای بی بی

سایز ۳ مای بی‌بی

پس چرا من یک میبندم؟؟؟؟!

۳ میبندم

عزیزم به وزن بستگی داره

من الان ۳استفاده میکنم اماامروز دیدم ردانداخته روپاهاش پوشکشم هی میادپایین قسمت جلوش ینی باید۴ببندم؟؟؟اخه زده تا۱۰کیلو بچه من خیلی باشه همون۶،۷

من از دوماهو نیم رفتم رو سه چون جا مینداخت رو پاهای دخترم شماره ۲

من از 10روز بعد دو بستم ، از اول دوماهگی سه ، چون نم پس میداد و خط می‌انداختم، الان سه ماه داره تموم میشه همون سه می‌بندم ،پسزمم امروز بردم شش کیلو بود

من ۳

سوال های مرتبط