ماماناعلائم ونشونه های سرماخوردن نی نی دوماهونیمه چیه؟؟

۲ پاسخ

گرفتگی بینی،خس خس زیاد سینه،سرفه،بیخوابی یا کم خوابی،تب

تب ، گرفتگی بینی ، بیقراری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی